Friday, January 9, 2009

what a day...

7.45am : Makkkkkkkkk...something wrong with my car...tayar pancit ke?? tah la...ayah aku tak pernah la plak ajar cmne nk cek tayar pancit ke tak...punye la lain mcm je aku drive ke kolej.

8am : pergi ke Petronas, isi angin tayar...hopefuly nothing wrong afta diz...butt...wat The Fish! ade PAKU kat tayar keta aku ahhh ! bukan paku kecik doW...besaarrrr !!! cehhh...but wat to do? wat budu sudeyh....

8.25am : BISA tutorial.

5 org je yg datang?? what a shock...

9-10am : Library & swimming block.

pergi library, cari past year question.... sori, no stock are available. semua org tgh bz nk photostat past yr question...its ok...

kmudian pi makan kat swimming Block.

wattt??? only me n my fren customer hari ni?? wat a suprise..usualy nk cari tmpt duduk pun susah....~~~lepas makan terserempak dgn budak tu? heh, ape la probe, bile pi cafeteria je mesti nmpak budak tu. nasib da siap mkn. klo tak berlapar la aku nmpaknye~~~

10-12am : FOA lecture.

study~~~ jeling2 Mr AFRO..LOL....hahahha....oh tidak...bukan aku yg jeLing..my fren ok~~~


12.00 : Kedai tayar

Pergi kedai tayar kat Danau KOta. Rm 5.00 fllyyyyy~~~~~ huhuhu wat a cheapskate la aku ni...hahahha

kmudian isi minyak kat shell.... [masih di Danau Kota..]

Wat The Kambeng!!! Asl meter minyak tu tak naik? bile aku tekan tak klua minyak puN?? KALUTTT.....pi panggil brother tu tulun aku isi minyak...heh, asl mudah je dia buat?? Pelik btoL....

hmmm...skang masih dirumah..tak tau la ape nk jd pas ni..hahahha..tak tau la ni nasib malang ke nasib baik~~~ Tuhan je yg tahu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...