Wednesday, February 25, 2009

ke-bLuR-an

salam.

weyh boring gile sia arini, ish kosong tau ngak hati gue ni. td pg da la kebuLOQ lapar cz bz gile sampai tak sempat nk makan. pastu biLe da curi time utk breakfast, Roti lak hangus! bajet bg 200 *Celcius cepat masak. last2 tu hah mmg SGT cepat dia masak. HANGUS. hitem Legam cam koPi.

ni sume salah YM. teringatkan member kat YM, sampai roti kat Oven tu pun luPe. alih2nye, kne masak balik smula. sebagai tanda berhati2, bakar roti gune 200* celcius 4 tik time je. PERFECTO. sapu kaye sapu plaNta siap la breakfast aku yg tak seberapa ni...

tgah hari tu bz kemas bilik kms umah, da la penat tak dpt tiDo dr smlm cz nk siapkan barang Hantaran Kak Awien. Habis penuh dgN labuci bilik aku.

pastu kne driVe g umah nenek aku amik kuih. samPai kat sne, mak aih nenek aku ni biar btol. bYk gile brg dia soh aku bwk balik. penuh satu bonet keta aku.

sampai umah...penat. Lapar. nk mkn? hmmm NONONO..I'm ON DIET! tak tau perut aku da wat lagu TechNo. LOL... seyes beb aku benci DIET. lgpun nenek aku ckp, mkn je la...wat pe nk diet2...nnti kebulOq cm org kat APREKA tu hah padan muke! But..nenek klo asyik mkn je..nnti sy jd cm cucu nenek yg sorang tu. Iwan tu hah asyik kne sumbat ngn makanan je, tgok da cam BOLA Gergasi da aku nengoknye. ish.....

mlm2 pulak. lepas dinner, heh kne mengalah ngn bapak aku. beri ruang dia berBLOGGING bc tentang Kampung Halamannye. oleh itu aku pun berseronok di HALL....sambil tengok 'Macam2 Aznil....' lepas tu Keyroul my baby dtg umah...owh so sweeetttt... i loVe him so much... actually I LOVE BABY so much! lg2 keyroul ni manja ngn aku..

ok lepas tu, skang ni sy tgah berblogging. sambil on9 myspace, tagged n ym. but no one wanna chat with me.. oh so ok. i don mind...

huhuhu dlm hati...siap la korang....!

2 comments:

kaizen said...

wow!!!
rajin nyer....
tp 1 jer nk pesan...
klo x larat diet mkn jer...
naty kne gastrik sape ssah???
plus....
ati2 ngan pembakar roti....
jgn smpi angus lg n PLG PENTING...
jgn smpi terbakar rmh....

adibahrisha said...

hahaha..weyh perli ke ape? LOL...tak de kes la i nk bakar rumah. bukan nye i tak tau cmne care nk bakar roti. cume semlm tu ade probe skit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...