Wednesday, April 15, 2009

Every second is happening in Tarc.

salam. huhu tak sampai 24 jam, aku dah post new entry di blog aku ni. well2, harini memang happening la kat kolej aku.

tak payah pusing-pusingkan kepala. kita berdansa je ok babe. ok? ;p


booth cloud 9. they havin lot of competition harini.
one of them is ape nama permainan ni eh? dia bg kita satu kayu, lepas tu kita kne bend badan kita supaya tak kena kayu tu.


ni second winner. handsome. hehehe. opss indian ok. but so cute tau face dia.
this one is the 3rd winner. actually he's quite big, but he tried to bend his body . veri flexible. but then, he failed. sebab silap buat tanggapan. dia ingat dia buat mcm tu dia boleh terlepas la tu drpada kayu tu. hahaha...
p/s; overconfident sgt pun tak boleh. hahaha


ok, selepas tu, Dance...n Dance...Tarcian, biasela, ade ape2 pun asyik nak tunjuk talent dance meka...n yg penting, they doesnt perform clasical dance. n tadi mereka dance hmmm flirty movement. Damn2, nasib baik la kat koleh aku 90% bukan islam. kalau tak..hmmmm...faham2 jela...



mmg seksi mereka. dah macam mat salleh punye movement. bukan macam lagi la kot. sebijik. tapi enjoy la! happening.

ok selepas dance tamat, TARC mencari 'King n Queen of Sucker for 2009'!
hahaha lain mcm je kan bunyi nye. but it happen here in my college. they have to suck a bottle of water using pipe. sape yg cepat hbis, will be the King n Queen of sucker. hahaa



lelaki yg berbaju putih n kolar merah tu la our King of Sucker. lol.
ok selepas tu, time's up! me n theva have to make a move. kami ade class FOM.
n nasib baik aku beli bende di bawah ni. sebab aku memang mengantuk sungguh kat kelas. gula2 ni masam gile! huhuhu gigit je sikit, mate yg kuyu pun leh terbukak besar!





itu sahaja buat hari ini. saya, AdibahRisha melaporkan untuk berita Blogspotnya.


-FINE-



8 comments:

naz said...

wow realy happening :)

joegrimjow said...

dpt cloud 9 yg sebeso 2 ok gak

adibahrisha said...

klo dpt la yg besar tu wat pe payah2 i bg u..? baik i nyorokkan makan sorang2...lgi sedap...

nadeeya said...

wow.happening gile beb!

kaizen said...

nk rase gule2 tu sket???
cloud9 tuh nk simpan bleh???

adibahrisha said...

oh klo u nk , u amik la...bukan i punye

zaidharis said...

owh,
aku nak join menari ngan dorang,
riang~

joegrimjow said...

da beberapa jam da ni xpost yg baru ni
ish2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...