Monday, June 1, 2009

Only One.

Awal pagi tu lebih kurang pukul 3 pagi hari sabtu or jumaat im not really sure. aku masih dihadapan Computer, Chatting, Readin my follower entry, and listen to Rossa song.

Aku tak tau apa masalahnya aku memang mengantok sangat cuma aku memang sayang nak tinggalkan keyboard aku. jadi aku masih on9.

'ah esokkan masih cuti. tak salah on9 dengan kawan2.' detik hati aku.

Tiba-Tiba aku rasa macam ade perasaan yang meronta-ronta. tangan aku pantas menggenggam mouse dan aku click ke myspace seseorang. dia mungkin tak tau, tapi aku adalah pengunjung setia myspace-nya yang jarang sekali di update oleh dia.

"kawannya bertambah lagi 1." kata aku perlahan. dahi ku berkerut. seperti yang aku ckapkan tadi, aku sentiasa tahu perkembangan myspacenya.

aku ingin view new frend dia. tapi tiba-tiba mataku terpandang satu perkataan. yang membuat aku terkedu. Aku bukan la kecewa tapi aku.... hmmmm...
'huh.' hanya lah satu keluhan berat. aku cuba bernafas. payah sungguh.
ini bukan lah tamparan hebat bagi aku. aku hanya tidak tahu, apakah ia. sangat asing perasaan tu. Freak. Weird. aku tak pernah rasa macam ni kot.

status: in a relationship.

Whoaaa....hahahha no komen..no komen....aku da speechless da skang ni. aku ingat aku mampu ceritakan kisah seterusnya, tapi aku tak kuat kot. aku rasa baik la jadi rahsia je, aku blurr. really blur. aku nak cerita cite ni dengan lebih lanjut lagi, but no one, no One can understand.

Its hurt. i didnt feel anything. but diz time seem very hard for me. i feel empty.




  • Only One by yellow card.


    Broken this fragile thing now
    And I can't, I can't pick up the pieces
    And I've thrown my words all around
    But I can't, I can't give you a reason

    I feel so broken up (so broken up)
    And I give up (I give up)
    I just want to tell you so you know
    Here I go, scream my lungs out and try to get to you
    You are my only one
    I let go, there's just no one that gets me like you do
    You are my only, my only one

    Made my mistakes, let you down
    And I can't, I can't hold on for too long
    Ran my whole life in the ground
    And I can't, I can't get up when you're gone

    And something's breaking up (breaking up)
    I feel like giving up (like giving up)
    I won't walk out until you know

    Here I go, scream my lungs out and try to get to you
    You are my only one
    I let go, there's just no one who gets me like you do
    You are my only, my only one

    Here I go so dishonestly
    Leave a note for you my only one
    And I know you can see right through me
    So let me go and you will find someone

    Here I go, scream my lungs out and try to get to you
    You are my only one
    I let go, there's just no one, no one like you
    You are my only, my only one
    My only one
    My only one
    My only one
    You are my only, my only one

itu je la. adios pepol.

5 comments:

fjie said...

be the one..

wah3..

~ujicham~ said...

sabar dibah... paham apa yang dilalui... ramai gadis ada pengalaman yg sama.

nasihat kak uji, lain kali kalau ada rasa special cam tu lagi, terus terang je kat orangnya.. dia nak terima atau tak terpulang.. at least, kita puas hati dia dah tau apa yg kita rasa. manalah tau, kot2 dia pun suka kita kan...

tp ada gak yg pilih utk rahsiakan perasaan.. terpulang... timbang-tara dengan adilnya.

jgn cedih2...

si poyo said...

weee...

mmg skit hati..
aq pnh rse bnde camni..
uhuhuhu

si poyo said...

weee...

mmg skit hati..
aq pnh rse bnde camni..
uhuhuhu

miss oren said...

i turut merasainya...
perasaan yang sukar kan?
sukar diungkap..rilex2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...