Thursday, October 1, 2009

Fallen love to someone i never imagine to fall to.

hello people...

erm should i start my reunion with an apology? oppss sori, kebelakangan ni aku busy gila. nak on9 pun tak sempat. ini kan nak menulis.

ecececeh tak tau la kenapa tak sempat sangat tu kan? aha yang penting nya kini aku nak kembali aktiv disini. menulis dan menulis.

ok, berbalik pd tajuk diatas. erm aku nk announce yg aku dah pun jadi hak milik seseorang yang aku tak pernah terfikir langsung akan menjadi milik dia..

well, he's a nice guy. rajen, aha tak nak la puji dia banyak2. tapi tu la dia.
aku harap dia sabar ngn prangai aku yg banyak songeh ni. huhu. korang doakan la k.


9 comments:

a d a h. said...

HAHA. dalam diam kau dah berpunya meh. semoga kau bahagia selalu, adeeb! AMIN. ngee (:

adibahrisha said...

oh adah! mne kau hilang? aku rindu gile ngn ko! mmg aku tk knl ko. tp aku ske kwn ngn ko.

erm aku bru je berpunya. sebb aku desprte kat seseorang. hahaha


wateva it is. i luv my boy!

echa said...

woah eba da sgt maju!

a d a h. said...

HAHA. aku x menghilang la weyh. aku masih de kat planet bumi yang serba hijau ni. ngee.

a d a h. said...

HAHA. aku x menghilang la weyh. aku masih de kat planet bumi yang serba hijau ni. ngee.

amalina rashid said...

awhhh..congratz adeeb!

Anonymous said...

amin.semoga berkekalan bahagia selalu:-)

adibahrisha said...

thanks korang

hariz said...

semoga sihat selalu.haha ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...