Thursday, December 10, 2009

Guilty

salam semua.
5.15am malaysia.

Guilty. Rase bersalah sangat-sangat, yg lebih tepat dengan situasi aku kali ni ialah, perasaan YANG TERAMAT SANGAT bersalah menyelubungi hati aku. sampai hati aku rase pedih dan sakit, rase macam ade orang remuk-remukkan hati aku. sedih sangat macam ni.

im sori, honey.

officially,syg nk mintak maaf kat awak buat awak tunggu sy for the whole night. syg mmg restart computer. tp tertido, and tak sedar.and first time sy rase bersalah sampai tak tau ape yang saya rasa sekarang ni. sedih sangat. first time saya tertido and bangon dengan rase bersalah sangat kat awak.

semalam aku happy sangat dengan darling. we spend our day together dengan adik2 dia and i dont mind cz i love his siblings too.. we're holding hand. starring at each other like no one had a great time like the way we spend our time yesterday.

and i dont know why, too tired until fall asleep malam tadi. darl, hope awak maafkan saya. pasal nose awak yg bleeding semalam. saya pun rase saket kat sini. kenapa awak tak kejutkan saya, tu yang saya kesal sgt.
and.......

yes pepol,
im in love to this guy.
i never had feeling like this.
the way he pampered me,
love the way he love me,
accept me the way i am,
and i couldnt help it to not to fall in love to this guy.

Darl, im not usually a sweet talker person. yeah, u know that right? but u changed me. now, more open to say that i love u. love u more than word that i can say. i dont know how to express this feeling. but i really do love u.

sori eh pasal malam tadi sebab tertido. ok fine nanti sy belanja awak ice-cream eh.

dedicate this post to him

love,
sayang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...