Friday, December 30, 2011

Masalah Kahwin di Malaysia.



KAHWIN HANTARAN MURAH ♥ 
 "ish! murahnya hantaran dia, ni mesti sengkek ni!"

 

KAHWIN HANTARAN MAHAL ♥ 
"ish! mahalnya? nak jual anak apa?"


KAHWIN UMUR MUDA ♥ 
"ish! muda-muda dah kawen, ini mesti ade buat benda tak baik ni... tah-tah dah termengandung!"



KAHWIN UMUR LAMBAT ♥ 
"ish! dah tua baru nak kawen, tu la muda-muda tak nak kawen, org da beranak-pinak dia br nak kawen... tak laku kot!"




KAHWIN BUAT MAJLIS KECIL ♥
"ish! ni kawen ke ape? kedekutnya, makanan pun ntah pape bukan selalu, buatlah besar sket!"




 


KAHWIN BUAT MAJLIS BESAR ♥ 
"ish! besarnye majlis... kalah anak DATUK. nak berlagaklah tu, macam anak die je nak kawen kat dunia ni..tah-tah kawin buat personal loan!"



Haiii Manusia...Manusia bersangka baik lah kita semua. Tak usah la dipersoalkan semua tu. setiap orang ade keunikan mereka masing-masing. Besar kecil Cepat Lambat jodoh kita, Hanya Tuhan yang tahu.
Rasanya anda tiada hak untuk mempersoalkan majlis walimatul urus orang.



Pesanan Penaja Yang Bakal Berkahwin Entah Bila.
Blog Owner.
(Tak kahwin lagi sebab korang lah! selalu mempersoalkan itu dan ini. Aiissshhhh!)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...