Friday, January 20, 2012

ke-Ce-wa





Entah kenapa minggu ni rasa ada saja yang tak kena. Kecewa. tu lah yang aku rasa sejak dari isnin sampai lah jumaat ni. Entah kenapa hati selalu sangat berbisik jahat.

Isnin : Entah kosong sahaja.
Selesa : down! bad day! demotivated! sick!
Rabu : kosong sahaja.
Khamis : sekali lagi kekecewaan kosong
Jumaat : another bad day
Sabtu : I bet another bad day for tomorrow


kadang-kadang nak kata okay, hati pulak tak dapat nak digest. susah betol nak diproses perasaan plastik dalam diri. sebab sesungguhnya faktanya, I'm Not OKAY! 

kan best kalau boleh jadi lelaki. lelaki tak pernah sensitif dengan benda kecik. Lelaki tak pernah fikir benda2 kecik ni. lelaki tak pernah ambik tahu pun benda tak penting. untunglaaa kan?








ENTAH LAH DARI,
Blog Owner











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...