Monday, March 26, 2012

Impian




Para -para visitor, welcome back.  New visitor, hi people! thanks for drop by.

Hari ni saya nak kongsi tentang Impian. Ya, sayalah puteri Impian tu. memang saya banyak sangat impian. and im sure u do have dream too. dari kecik lagi, saya memang banyak impian. setiap tahun impian saya lebih matang. 

Bila kecik, saya nak jadi macam Sailormoon, Sakura.

Source : google

Source : Google


Bila meningkat zaman persekolahan, of course nak jadi pandai and disenangi ramai,

Bila da masuk alam kolej, of course to love and be loved and manage to do well in exam and graduate,

Lepas graduate of course nak kerja yang best, start thinking of how to live well, mula berimpian untuk home, car, married, children, investment, jaga parent, grandparent, pergi hajj and umrah, etc etc

Source : Ari wedding Couture
Source : Google



Susah untuk jadikan impian satu kenyataan. but i believe at one fine day , i'll sit at home, smiling, and writing blog and tell the world that I already achieve those dream! Insyaallah.

Source : Fresh Home


Source : Home deco Idea



 Untuk yang berimpian, never give up!






Love, 
Blog Owner.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...