Friday, April 20, 2012

2Years & 8Months



Sekejap je masa berlalu. Pejam celik, hubungan kami dah pun masuk 2 tahun 8bulan.
Sila refer pada  ticker timer di bawah. 
Atau pun bila anda buka Blog entry ni pada hari ini bersamaan 20 April 2012,
Sila Pandang ke KANAN anda!
 

Source : Adibahrisha.blogspot.com

Sebenarnya bila nak dikira angka macam ni, memanglah 2 tahun tu bunyi dia agak lama. 
Orang kata sudah kenal hitam putih. 
Tapi kami tidak pernah berhenti untuk mengenali hati budi masing-masing. 
Masih banyak perlu dipelajari.
Perangai dia, Perangai aku, Perangai kami.
(Muntah kaler pink!). 

 Aku ingat lagi macam mana meluatnya Aku kat dia dulu! 
Memang meluat laaa!
Sampai sekarang kalau aku lalu kat tempat tu,
or aku nampak senapang gajah tu, 
confirm perasaan meluat tu muncul dengan sendirinya!

Mana tak meluat korang bayangkan laaah,
Aku ni jenis ulat buku (eh ye ke??), 
Dia tu pulak games freak(he used to)!

 Lepas tu boleh je kan first meet dia ajak aku main game!
Memang salah orang la dia ajak! 
mane laaa aku tau pegang senapang tu macam mana.
Lepas tu bila game start dia terjah terjah aku

"Weyh Reload la peluru tu!"
"Reload !!! Reload !!!! Reload laaa!!"
"Reload senapang tu!" 

Aku da terpinga-pinga. 
eh eh nak reload cmane (Tapi sombong pura-pura tahu!)
aku pandang dia yang kelam kabut menyuruh aku reload peluru senapang tu.
muka dia ?! entahla! yang pastinya darah amarah da naik ke kepala aku ni.

dia tunjuk kat aku cmana nak reload game tu.
tapi I still dont get it! 
i seriously SERIOUSLY dono how to play that game!

and he keep saying;

"RELOAD! RELOAD! RELOAD!"

woi tension aku dengan lelaki sorang ni! 
aku da benggang aku letak je senapang tu kat tempat dia. 
malas aku nak main!

So sekarang ni, bila bila kita orang lalu kat games section, 
Dia akan reminds me on RELOAD RELOAD! 
and every time he reminds me, dia akan dapat satu hadiah kecik dari aku.
iaitu : PENYEPIT KETAM YANG BERBISA!


Apa - apa pun tak sangka laaaa... 
benci benci pun haihh tetiba je IN A RELATIONSHIP! 
A day before puasa lagi tu. So sweet!



And Alhamdulillah, 
banyak dah halangan and cabaran yang kami tempuhi.
Alhamdulillah turun naik, jatuh bangun masih bersama,
So, aku berharap ia akan kekal begini dan dipanjangkan jodoh kami.
AMIN .



Syukur,
Blog Owner.



p/s: I love you











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...