Monday, April 2, 2012

WiFi PAPAKALEY !



Satu Malam dikedai mamak :




Zizan : dey mamak apa password WIFI kt sini?
Mamak : apa WIFI??


Zizan : ini kedai punya internet la..
Mamak : Ooo..itu mcm kalu, password dia papakaleylaaa deyyy

Zizan : hah??
Mamak : "papakaley......!"

Zizan :Apa tu..??
Mamak : Aiyoo.....awak ada tanya password sini internet kan? internet siniiii papakaley laaaa....

Zizan : Password dia papakaley ....?
Mamak : ya.....papakaley !

Zizan  pun menaip P.A.P.A.K.A.L.E.Y. (ternyata salah)
Zizan : dey, mamak apa password dia??












Mamak : papakaley la...sudah banya kali sudah tanya.
Zizan : kau bg salah la, tu yg aku tnya balik

Mamak : mana ada salah....papakaley laaa.. papakaley
Zizan : x boleh la dey!!

Mamak : boleh la...
Zizan : ko dtg sini tgk aku taip..(mamak tu pun dtg) kalo x boleh kepala ko aku taju!

Mamak : aiyoo abang jangan marah la..awk taip satu kali saya tengok (Zizan pun taip)
Zizan : ko tgk aku taip P.A.P.A.K.A.L.E.Y.... haaaa ko tengok! SALAH kan?

Mamak : dey, abg mari sini saya taip..awk kasi tekan salah butang jugak..
Zizan : eh, ye ke...kau tekan la

Mamak : ini mcm tekan la 4444 ... Haaaa cuba abang tengok, ada butul ka? (Connect to WiFi successfully)
Zizan : Aneyyyy....... ini macam Empat Empat kali!

Mamak : ya laaa. butul la saya cakap P.A.P.A.K.A.L.E.Y
Zizan : %@$#@%#!!!!...







 hahahahah lain kali kasi shakap sikit punya terang laaa anneyyy!







Yang Benar 
BLOG OWNER








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...