Friday, July 13, 2012

First Step Selepas Menjadi Tunang Orang


Hai Everyone, pejam celik pejam celik pung pang pung pang daaaa masuk 1 bulan 2 minggu dan 2 hari aku jadi tunang orang. Alahaiii I tell you baru sebulan jadi tunang orang! hehehhe

Ooooohhhh mentang mentang laaaa kan, Time tunang hari tu dapat pelepasan tak payah discuss hal-hal berkaitan kahwin, mula laaaa tu nak bermalas-malasan buat preparation kahwin. haaaa!!!


eeehhh korang jangan laa pelik sangat. lagi pun tu permintaan kami berdua untuk merahsiakan bila tarikh kahwin kami, bape hantaran, dan sebagainya. biar laaah kami yang buat surprise.(sila abaikan thicker timer disebelah kanan you all ya.

Alaaaa klo da masuk blog nak surprise ape bendanya??
Haaaa tu laaa pasalnya. heheeh aku pun da blur da ni.

Kauuu ni nak kawen ke tak nak niii??? Colour punnn ko tak decide lagi ni.. macam mana nk buat preparation???

Haaaaa itu laaa dia! tak habis-habis my mom ni nak dokkk marah! hari-hari dia tanya, ape color aku nak, aku nak color cmane, nak pakai color ape? nak buat color ape? naikkkk phobia aku dibuatnya bile org tanya color ni.

Entah laaa rasenya lama lagi kot. So kita slow-slow ya. tak yah buat huru haru hara sangat la. Tau laaa nak settle camane nanti.



Untuk Inchik Tunang, 
Silaaa laaa pilih warna anda! 

 Mulai sekarang sebelum adeeb close every post, Cik Adeeb akan kongsi beberapa keping gambar sepanjang majlis pertunangan cik Adeeb.

Wearing the Soft Cream Scarf



The Door Gift




Yang tak berapa nak ade pengalaman Kahwin,
Blog Owner yang pening





3 comments:

daza09 said...

cnfrm saya nk color purple puteh...

cik mah said...

Dibah...cntik sngt2.....sweetnyer pink.....

adibahrisha said...

cik mah, mcm ni la box yg cik mah nk buat nnti. box dia kukuh tau dear.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...